Lördag - utan planer.

Jag vaknade runt 12:00 idag, men låg kvar ett tag p.g.a. att katten låg och sov på mig och jag ville inte störa henne, haha. Klev iallafall upp kl 13:10 och satte mig just vid datorn för att se vad som är nytt och om det händer något ikväll.

Visar sig att det inte händer så mycket idag, så det blir nog ännu en sysslolös, rastlös dag/kväll *suck* Vart tog mitt liv vägen?

Oh well, let me know om det händer något - skulle behöva en kväll hemifrån.

Slår vad om att även om jag får något att göra kommer jag skita i det av flera anledningar... I suck x.x


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh tråkigt. o:

Jag ska nog inte göra så mycket jag heller ikväll... eller jo glo på film och käka tårta ska jag men ändå!

2010-02-06 @ 15:29:15

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0