Mår så bra att jag kan sitta upp nu!

Ja, faktiskt. Har legat i sängen sen jag kom hem från skolan igår, mestadels. Men idag har jag varit uppe och gått omkring i huset, ätit lite. Smärtan kommer tillbaka lite då och då, ibland blir det riktigt illa men jag lever i alla fall. Nu tänkte jag faktiskt till och med baka scones!

Jag och pappa kollade på en film som heter "Dead and deader" för ett tag sedan. Fy vad förskräckligt komiskt dålig den var, herregud! Haha! Skräckkomedi från 2006. Om ni har riktigt tråkigt och i brist på något att göra, se den. Kan säga såhär att redan efter de tio första minuterna fanns det hur många saker som helst jag satt och klagade på.

Nu vet ni att jag lever i alla fall. Jag vet inte om jag kommer till skolan imorgon, om jag inte mår bättre ska vi åka och kolla upp det. Ha en fortsatt trevlig dag


Kommentarer
Postat av: deas

hatar dåliga filmer, kollade på typ "return of the killer tomatoes" eller nåt hette den.. asså kolla på den, det är helt sjukt vad dålig den är. Jag lackade flera gånger xd



oh, hoppas du blir friskis snart :c <333

2010-02-24 @ 00:43:37
URL: http://ryuuko.blogg.se/
Postat av: olle

kom tillbaks i år mini! du har ju varit borta i hela 3 dagar! de e 3 dagar för mkt! >.< =)

2010-02-24 @ 16:59:34

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0