No cosplay @ UppCon:10

Yup, så är det. Jag tycker det är jättetråkigt, för jag var  verkligen peppad att göra det men jag har insett att det kommer inte att funka. UppCon är om mindre än två månader, och jag har andra saker jag behöver lägga mina pengar på... Cosplayen skulle kosta sammanlagt (vänta, ska räkna ut): 1500:- och då lever jag på 1050:- i månaden, om ens det. Ni kan få veta vilken karaktär jag hade tänkt cosplayat i alla fall, kanske blir någon gång i framtiden, vem vet.



Kairi från Kingdom hearts 2.

(Nu ångrar jag att jag klippte mig)


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Nee :( Vad trist (N) :(

Du ska iallafall inte ångra att du klippte dig !! :O :)

2010-02-17 @ 21:25:16
Postat av: olle

that sucks, ja som aldrig sätt någon cosplaya irl xD aja du får säga till om du gör de nån annan gång då =)

2010-02-17 @ 21:27:24
Postat av: Nathalie

Fan du är till och med lite halvlik henne på bild 2 ;D

2010-02-18 @ 13:02:45
URL: http://andresen.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0