No school today.

Jag sov inte mycket alls igårnatt och var väldigt utmattad idag, plus en saftig huvudvärk på det så jag blev hemma från skolan. Det är inte enda anledningen men jag väljer helst att hålla det utanför bloggen.

Idag har jag legat i sängen exakt hela dagen förutom ett par gånger då jag klivit upp och gjort nödvändiga saker som att starta datorn, kollat facebook och startat ett par avsnitt av Smallville. Nästan kollat klart på hela säsongen nu. Hade dessutom sällskap av både Monchan (kisse) och Zeke (hund) mest hela dagen.

Just nu mår jag bara bra, tack för pratstunden ♥, går nog till skolan imorgon.




Kommentarer
Postat av: deas

det är okej att vara hemma från skolan ibland :)

2010-02-09 @ 21:01:28
URL: http://ryuuko.blogg.se/
Postat av: K

Sötnosen då. Hoppas det löste sig.

2010-02-09 @ 21:27:22

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0