Suck, desperata bloggare...

Jag överreagerar nog en hel del, men jag blir så less på desperata bloggare som vill ha flera besökare. För att få sin vilja igenom, går de in på flera, olika bloggar och skriver exakt samma sak.
"Fin blogg du har :)"
"Hej, fin blogg, besök min?"
"Hej, ska vi bevaka varann med bloglovin? Fin blogg!"


Är besökare, kommentarer och bevakare så himla viktigt? Kom på något nytt i alla fall, något originellt eller vad som helst, för jag tror inte jag är ensam om att snart flippa ut på er jobbiga småtjejer som håller på hela tiden. Yikes.

Skrev om detta för att det var nån som skrev att jag hade en gullig blogg och frågade hur läget är. Jag log när jag läste det och svarade genom att kommentera hennes blogg. Tio minuter senare när jag skulle svara på ytterligare ett inlägg såg jag att personen hade fått cirka tio kommentarer på inlägget jag kommenterade, som innan hade en (min). Alla skrev saker som "Åh tack, detsamma :D Jag bloggar lite bara, själv då?"

Jag blir bara så irriterad! xD Tror alla fattar grejen med bruden. Oh well, ville bara avreagera mig lite xD


Kommentarer
Postat av: deas

haha småtjejerna är bäst <3

2010-02-17 @ 01:57:54
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0