Svar på frågor!

Haha, kan ju säga såhär att de flesta frågorna fick jag på MSN och sms. Riktigt... fina frågor fick jag ju!


Vilken är den snyggaste Anton du vet ;D

Anton Westin! :D

Är du kär?
Ja

hur många har du haft sex med?

Lite personligt att ta det på bloggen va, haha.

Är du oskuld?

Nej

Varför går du i gymnasiet egentigen?

...Menar du varför jag går gymnasiet fast jag är född 1994? Jag började skolan ett år tidigare.

 

Vad hette den första du var riktigt, RIKTIGT kär i? <3

Niklas.


Vem är din bästa vän?

Lina Hedblom!

 

Har du varit full nån gång? :D

Nej, inte ens lullig!

 

vad har du för bh-storlek?

Haha... 70A! Yes they're small ;(

 

vem kysste du senast?

Jonas måste det vara ♥

 

vad har du för färg på dina tapeter

Hmmm... gulaktiga.

 

läget?

Haha, jodå det är chill!

 

Har du en traktor i ditt rum ?

Nej...


Tycker du om semlor ?

Jag ÄLSKAR semlor! Det är något av det bästa jag vet. Då ska de vara färska också, oh god so delicious...

 

Brukar du samla på kottar ?

...Nej... :)

 

Hur lång är du?

165cm

 

Är du naughty, bad girl eller innocent, angel girl?

.....HAHA

 

är du blyg? I skolan ser du ofta rädd och vilsen ut haha .p

...Och du var anonym... Läskig du är. Oftast, beror på vem jag är med.

 

Stör du dig på dina trasiga högtalare? :D

JA! SOM IN I HELV-

 

Kan inte du lägga upp en bild på dig själv utan smink på din blogg?

Visst, varför inte?

 

och en utan kläder? ;D

........

 

Har du porr på din dator? ;D

....Nej.... Jag har bilder på lättklädda kvinnor dock, men det är idoler och sånt, så det så.

 

Vad är ditt favoritgodis?

...Too much to write... men, choklad då. Gifflar! Fast det är ju inte godis.. Äsch.

 

Röker du? :D

Nej!

hur kan du vara söt förbannat söt ? ;) puss <3
Haha tack Josefin, men jag håller inte med så jag kan liksom inte svara på det :*

Hoppas ni blev nöjda med svaren!


Kommentarer
Postat av: jossa

Är du och Josefin rivaler? tjaa... båda bloggar ju? (rosa dessutom)

Haha nej, aldrig! Josefin är en urgullig och trevlig tjej ♥



hahahahahaah :D anton din idiot ! puss på dig isa <3

2010-02-02 @ 15:33:40
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0