Uppenbarelsen, den kom som ett slag i ansiktet *aouch*

Insåg alldeles nyss... att jag åker om endast nio dagar. Och det kommer gå fort. Två skoldagar (om jag stannar hela dagen imorgon), planer för helgen (sort of, men helgen går alltid blixtsnabbt för mig ändå), fem ynkliga skoldagar till och sedan nästa lördag, den sjätte så sätter jag mig på tåget. Tiden har sprungit förbi mig utan att jag ens märkt det.

Märkligt... Jag blev helt plötsligt jättenervös. Vad har jag att vara nervös över? ...Förutom att jag har en hel del att göra innan dess, skoljobb för det första. Sen ska jag packa, köpa ett par saker, planera och och och stressa ihjäl mig som vanligt. Jag förstorar alltid upp allting i onödan, men jag börjar bli nervös över tågen nu också... jag ska åka en lång bit och tåg brukar ju bli inställda nu såhär på den glada sorgliga, fina hemska vintern... Okej, nu förstår jag själv också... Är bara nervös över att någonting ska gå fel. Och lite nervös över att träffa dig igen...

I'm still so so happy, though För jag vet att det kommer bli bra och allt kommer kännas underbart i slutändan.

Hoppas alla gör det bästa av lovet, för det ska jag göra!



Kommentarer
Postat av: Aaron

Haha... det kommer gå bra ska du se. Ni har setts förut, gumman ;) Och vi båda vet att du alltid stressar upp i onödan, och kom igen, du kommer ha tid att packa, det är över en vecka kvar!



Klockan är strax före tolv här borta i kineslandet och jag ska äta lunch med Noel... När ska du hälsa på, va? Kram

2010-02-25 @ 05:51:47
Postat av: annapia

Har börjat tanka din favoritglass

2010-02-25 @ 19:50:12
Postat av: Deas

jag hoppas på å få jobba iallafall ><

ha så skoj på ditt lov då :)

2010-02-26 @ 14:11:27
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0