Attention!

Jag skrev en sådan rubrik för att se om det är fler som läser, som ett expriment liksom, haha, var inget viktigt egentligen. Jag tycker dock det är skoj, det måste vara många som går in på min blogg hur många gånger som helst varje dag, för det brukar bli över 100 besökare totalt, dock typ högst 40 unika... det är lite komiskt bara!

Anywho, idag har jag kommit fram till att jag ska (som alla andra bloggare) ha en frågestund nån gång i framtiden, när jag har lite fler läsare, kul va? Jag är så mainstream!

Oh well, snart ska jag börja ordna min cosplay. Ska prata med min kusin Zimone som är frisör om frisyren och prata med min käre sylärare från högstadiet om dräkten.

Dock kommer jag nog behöva allt stöd jag kan få, jag är redan nervös ;(


Här är jag idag!
Och här är Olof när han vill vara som mig! (i mina glasögon)

Lika som bär, va?


En katt skrämde just livet ur mig. Tack för den hjärtattacken!


Kommentarer
Postat av: olle

tvillingar, dock e du liten å söt medans ja e bara smmmexig! ;D ^^

2010-01-23 @ 01:40:24
Postat av: Gustav

Så sjukt lik ju :O nästan läskigt... om jag inte redan vetat det ;)

2010-01-24 @ 15:07:06

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0