Back to school + bloggfix

Ja, idag gick jag till skolan då, detta blev min första dag efter jullovet. Tänkte stanna hemma först, men jag hade ju ändå bara två lektioner. Idrott och matte, idrotten var jag inte med på och matten var en 50min chill-lektion. Men det var jättekul att träffa mina klasskompisar igen!

Efter skolan, observera: slutade kl 12:40 ;) Haha, well jag och Anton gick runt lite på stan, sen tog vi en fika på Guldsmeden. Kladdkaka med grädde! Älskar onyttiga godsaker ♥ Sedan samåkte jag med Anton och hans mamma hem, tack för skjutsen, slapp ta bussen själv!

Btw! Som ni kanske ser har jag börjar fixa lite med min blogg nu, finally! Men den är långt ifrån klar. Har iallafall en bakgrundsbild och lite andra små förändringar. Fattas en header, men det är på gång. Innan veckans slut kanske!


Hade lite tråkigt ikväll så tänkte att jag kunde fota lite bilder ifall ni glömt bort hur jag ser ut.



Jag kan ju säga att jag hade ytterst tråkigt!


Nu ska jag spela :) Sedan plugga till engelska-provet imorgon. Nöjer mig inte med ett VG!
Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Sean

Cool att du har en blogg! Har tittat lite då och då! Hinner inte följa varje dag! :-(

Vad går du för linje?

2010-01-13 @ 19:46:32
Postat av: Isa

Awww, kul att du tycker det iallafall :D



Media och kommunikation. Står i "Om mig" också :*

2010-01-13 @ 20:04:38
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/
Postat av: josefin

gullfia :) <3

2010-01-14 @ 08:49:30
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Sissi

fin blogg

2010-01-14 @ 19:35:36
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0