Click

Kollade just på filmen Click med min mor och far, det var flera år sedan jag såg den. Kom nyss på varför jag sa efter jag sett den första gången att det var första och sista gången jag såg den. Herregud vad jag gråter till den filmen!  Den är så hemsk och vilken läxa han fick lära sig. Tack gode gud att den slutar bra.
Edit: Hade btw glömt att David Hasselhoff är med i filmen *asg* Samt en av de snyggaste kvinnorna på denna jord, Kate Beckinsale.



Dock är hon nog vackrare i Underworld-filmerna.


Mhmm-m!

Blir väl inte mer än så idag.
Btw! Jag blir nog hemma från skolan imorgon.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Kimii

Hon är sjukt snygg :(

2010-01-10 @ 23:38:49
URL: http://endlessnoctune.blogg.se/
Postat av: jossa

jag tycker också hon är grymt vacker !!! :D



krya på dig gumman <3

2010-01-11 @ 11:13:59
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Kristina :)

"Mhmm-m!"

Hahaha. Din lilla tjejtjusare ;)

2010-01-11 @ 12:26:49
Postat av: Anonym

"Mhmm-m!"

Hahaha. Din lilla tjejtjusare ;)

Puss på dig <3

2010-01-11 @ 12:29:23

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0