Dygnat - trött och seg

Fick en ganska dum och idiostik igår om att jag skulle dygna. Så gjorde jag det *suck* Jag hade iallafall sällskap @ MSN! Nu mår jag lika dåligt som jag alltid gör när jag dygnat. Plus att jag glömde mina glasögon hos Olof så jag har världens huvudvärk. Jag vill lägga mig ner och vila, men då kommer jag bara somna, och jag kan inte somna än. Längtar till sängen... Ps: Jag hoppas jag hunnit gått och lagt mig innan mamma läser detta, till henne sa jat att jag sovit... Förlåt!

Jag åkte hem ifrån skolan en timme tidigare idag, med andra ord skippade jag matten. Naturligtvis pratade jag med min mattelärare Henrik som också berättade att jag failat totalt på det senaste matteprovet. Då har jag alltså kuggat i alla tre matteprov vi haft hittils. Kul va? Matten blir bara värre och värre... Jag hatar matte. Oh well, tur att min mattelärare är en bra sådan.

Innan jag går och spelar, för att fördriva tiden, vill jag bara länka en låt!
Antingen så är han en av världens snabbaste rappare, eller åtminstonde en av dem...

1:50-2:08! Heeelt sjukt! Hyo som tipsade mig.
Låten är asbra, hö-hö, och ja, jag har väldigt bred musiksmak.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sam

Ett ord till låten: Nä.



Fast det är ju bättre än din mainstream hiphop! x'D Puss <3

2010-01-25 @ 18:09:18
Postat av: alex

Outsider är så jävla skön! Och snygg! :(

http://www.youtube.com/watch?v=ZZq3BT_l3xg&feature=related är mysig! :C

2010-01-26 @ 10:14:41
URL: http://sadismandcigarettes.blogg.se/
Postat av: Kawa

Musiken i låten är vacker och håller en bra lugn stämning (varför ska vacker musik jämt vara dyster haha?), älskar fiolspelet haha och jag brukar i regel inte gilla musik med mycket rap i direkt men den här var låten var faktiskt bra! :D

Förstår inte ett skit av vad snubben säger men subs fanns ju liksom. xD

2010-01-27 @ 00:59:06

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0