Försov mig en timme.

Jag skulle egentligen kliva upp kl 06:45, men på något konstigt vänster lyckades jag somna om och vaknade kl 07:30. That's funny, för min buss går kl 08:05. Ni som känner mig vet mycket väl att jag behöver längre tid än så för att göra mig i ordning... Stressad som jag blev flög jag upp ur sängen, började leta efter kläder, varför planerar jag inte sånt här i tid? Började fixa med skolböcker tills min syster frågar "Vilken buss tar du?" Jag svarar "08:05". Hon säger "Oj... det är ju ganska så jättesnart." Jag höll med henne, men vad gör man inte? Jag börjar 09:30, och nästa buss går 09:30, kul va? Oh well, då säger min syster "Du kanske kan åka med Anna, det ska jag göra. Dem kommer förbi kl 08:50." Och det kunde jag. Fattar ni hur min dag blev räddad? Tack, Anna!



Såhär ser jag ut idag.

Nu ska jag åka! Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: t

Jättesöt!

2010-01-22 @ 17:23:05

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0