Fredag kväll - med planer!

För första gången på hundrafemtio år ska jag faktiskt ut och göra något på en fredagkväll. Blir till att dra på G-fest (gymnasiefest) med Josefin och Anton runt 22:00, drar till Josefin och chillar ett tag vid 20:00 tiden. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite innan jag går. Det är förskräckligt kallt ute, så jag fixar mig nog mest hemma hos Josefin.

Var på stan ett tag med Lina efter skolan, jag slutade för övrigt 15:30.


Tunica/top REA 100:- Hollywood
Fiverwig mascara 220:- Kicks
Leggings 79,50:- H&M

Den vita tröjan och svarta cardigan fick jag av Lina idag. Tack sötnos! ♥
Ska äntligen pröva mascaran "Fiberwig", fått höra av många att den är suverän ^^

En bild på mig och Lina innan jag drar.

Vi köpte en varsin minisemla på stan ♥

Och well det var rätt så kallt idag, men jag får väl skylla mig själv som går klädd såhär.


Hoppas alla har en toppenkväll!



Kommentarer
Postat av: Aaron

Smala lår du har unge.

2010-01-31 @ 02:10:43

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0