God kväll.

Kommer nu ett lite längre inlägg än vanligt, läs om ni inte har något bättre för er vettja :)
Det var ett tag sedan jag skrev nu, cirka nio dagar faktiskt, närmare bestämt. Tänkte uppdatera litegrann nu sådär på kvällskanten. Vad har hunnit hända? Jag har fyllt år, firat min födelsedag, formaterat datorn, varvat Plants vs zombies... eller, det kanske jag skrev om i mitt förra inlägg.

Min födelsedag
När jag fyllde år så kom ett antal vänner över. De kom i ordningen Lina och André, Ida och Kristina, Emma och Bea, Josefin, Olof och sist Anton. Det var en rolig dag/kväll! Mycket prat, tårta, pizza och film. Jag fick jättegulliga presenter också, så söta vänner jag har! Tack till alla som kom och för presenterna, och tack till alla tacksms/samtal och övriga gratulationer. Made-my-day♥

Avatar
Jag, Jonas, Lina och André var på Avatar för någon vecka sedan. Jag har hört hur mycket som helst om att filmen är den bästa folk sett, att den är helt underbar, jättebra på hur många sätt som helst så jag hade höga, höga förhoppningar ett tag. Sedan började jag fundera på tidigare filmer som jag hört samma sak om, så jag blev lite skeptisk... så jag försökte att inte ha så höga förhoppningar. Och vad kan jag säga? Det var dumt, jag älskade filmen! Jag hade en sådan inlevelse, det var så vackert och jag grät under en stor del av filmen. Känslig, eller bara väldigt... "förstående"? Oh well, ni som inte har sett den, se den.



Ingen, INGEN förstår hur vacker Neytiri är!




Jag ska försöka fixa en design till min blogg till helgen, Jonas hjälpte mig fixa photoshop och Microsoft office, så nu är jag väl utrustad! Vi får se hur det går. Han hjälpte mig också fixa spelet "Dragon Age: Origins" men eftersom min käre bror Robin har lånat ut mitt grafikkort, funkar det inte på min dator, hmpf...

Det var allt för denna gången, godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Aaron

AVATAR! ;D Den är jättebra!



Grattis igen plutten :P

2010-01-09 @ 04:03:13
Postat av: K

Grattis i efterskott!

2010-01-09 @ 17:05:02

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0