God morgon, ja...

Jag berättade ju om att jag dygnade igår? Oh well, jag var väldigt trött igår, på eftermiddagen. Kl 17:10 sa jag och Jonas godnatt, jag somnade väl minuten efter vi lagt på. Det var så sjukt skönt att sova! Sängen var skön, täcket var varmt och jag hade varma mjukiskläder på mig. Jag hade ställt klockan på 06:00, tänkte att då hade jag nog sovit klart! Jag vaknade på morgonen av min väckarklocka, trodde jag, och gick ner på toaletten. Sen såg jag till min förvåning att min mor och far är vaken. Vad gör dem vaken nu? Så kollar jag på klockan som står på prick 00.00. Jag måste ha vaknat lite tidigare och inte av min klocka... Det tog minst en timme att somna om. Sedan vaknade jag kl 02:00 igen. Somnade om, vaknade om ytterligare flera, flera gånger. Så ja, efter en god kvällssömn fick jag en väldigt orolig nattsömn.

Hoppas alla sovit gott, hela natten.

Nu ska jag göra mig i ordning för skolan. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jo jag förstod nästan att du hade somnat igår xD

själv somnade man typ kl 11-12 något och sov som en stock till typ 8tiden! 8D

2010-01-27 @ 01:16:25

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0