Goddagens, jag saknar min mobil!

Jag sitter här och kom hem från skolan för ett tag sedan. En rätt så kort dag bestående av tre lektioner: engelska, MPR och matte. På engelskan fick jag resultatet av förra veckans engelska-prov... Så hemsk jag är! Jag slarvade otroligt mycket, varför hade jag så bråttom? Oh well, fick nöja mig med ett VG och 32,5/41 möjliga poäng. Bättre kan jag, nästa prov, som är imorgon ska det bli MVG på. Annars...

Oh well, fick sällskap av Jonas genom telefonen när jag väntade på bussen i en timme, det var mysigt Vi la på alldeles nyss. Blev precis alldeles nostalgisk när jag kollade på bilder, hittade bland annat bilder på min gamla mobil! God dammit, vad jag saknar den! Den sög, den fick tåla en hel del (slag, smällar in i väggen/golvet och annat ont), den hade inbyggt minne och kunde ha högst 15 låtar, den var seg och det blev fullt i sms-inkorgen på en gång. Nu... saknar jag den faktiskt. Den var med mig enda till slutet, och jag saknar den än idag...

Här kommer en mini-tribute:


Min min min min min min min min min

Nu är du dock trasig... after all, du var ju ganska seg och slö och ofungerande ibland mot slutet.
Men vet du? Du hade stilen. Du var JÄKLIGT FIN! R.i.p!

Jag har fyra prov den här veckan. Så jag ska försöka plugga nu... ha en fortsatt trevlig måndag!


Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0