Helg - Ännu en vecka avklarad!

Oh yeah, gissa vem som varit i skolan varje dag denna vecka? Okej att jag missat två bussar på morgonen och missat två halvor av två lektioner, men don't mention it... Tycker det var bra gjort iallafall.

Tänkte bara berätta att jag ska få publicera min första artikel i vår skoltidning Zappa den här månaden. Sjukt kul! Jag blev erbjuden förut också, men jag gjorde det inte. Den här gången blir den med iallafall. Det är förra månadens intervju jag gjorde som ska vara med. Komiskt nog blev ju jag intervjuad igår också, så både min intervju blir med och intervjun om mig. Roligt roligt.

Lina kommer hit ikväll och imorgon blir det spel/film-kväll hos Olof med några klasskompisar!


Här är mitt mystiska blåmärke jag har på låret.
Ser ut som smuts...

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-22 @ 18:17:22
URL: http://www.makeitdone.devote.se
Postat av: Anonym

2010-01-22 @ 18:19:49
URL: http://www.makeitdone.devote.se
Postat av: Niklas

va kul :). haha, framsteg i the spotlight :).

Duktigt av dig att vara i skolan varje dag haha x'D

du får ha det så kul :)



Over and out :)

2010-01-22 @ 23:30:39
Postat av: Kawa

Duktigt av dig!

Själv har man typ lyckats sova bort hälften av alla skoldagar efter lovet nästan D:



Du får visa artikeln & intervjun sen!



Och jag blåmärket såg lite weird ut. xD

2010-01-23 @ 00:46:31
Postat av: Beatrice Papaztcheva

Bra Isa, va kul! :D

2010-01-23 @ 16:37:55

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0