Helgen slut - vilodagen

Idag låg jag i sängen i tre timmar efter jag vaknat för vi har så sjukt dålig värme i huset! Golvet är iskallt och jag har på mig hur mycket kläder som helst. Mina händer är kallare än någonsin... Sitter och hackar tänder! Oh well, bara att bita ihop (bokstavligt talat).

Helgen var väl helt okej, G-fest i fredags, den började väl bra men de två sista timmarna var bokstavligt talat skit. Jag kan inte påstå att det var värt att gå. Jag ska ge det en chans till, nästa gång jag går så ska det bli kul, annars är det sista gången jag går. Tur att jag gick dit med de bästa iallafall! Josefin och Anton

Igår blev jag och Josefin hämtade utav Joel så åkte vi ut till Richard som bor någonstans ute i skogen, det var ett stort och oerhört fint hus han hade där, ja. Vi kollade på två filmer, minns inte vad de hette... Eller jo, den ena hette "Little Nicky", sett den förut men den är mysig, sjuk men mysig. Det var en trevlig filmkväll med Josefin, mig, Joel, Sofie, Richard och Johannes och mycket prat om politik, haha.


Min syster hade lite gamla bilder på sin mobil som jag snodde!

Tror jag är sjuuukt olik mig på sista bilden iallafall x.x
Sjukt sexiga bilder för övrigt ju! Haha...

Nu ska jag gå och träna, sen blir det väl till att göra lite skoljobb.


Kommentarer
Postat av: deas

du blir finare och finare varje gång ja ser dej :)

2010-01-31 @ 16:46:35
URL: http://ryuuko.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är ju så söt! :D<3

2010-01-31 @ 21:23:57
URL: http://awabloggen.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0