Inspiration?


Önskar jag hade längre hår så jag kunde göra mer med det! ♥

Kommentarer
Postat av: olle

vrf ska du klippa dig då för???? :O xD spara ist isåfall ^^ /hästsvanns ftw! ;)

2010-01-25 @ 17:44:49
Postat av: Kimii

Det finns inte så jätte mkt att göra med långt hår :(

2010-01-25 @ 18:10:29
URL: http://endlessnoctune.blogg.se/
Postat av: Isa

Olle: För att jag ska cosplaya! =) Och för att mitt hår är så slitet, ska man spara ut måste man göra det på rätt sätt x'D

2010-01-26 @ 07:05:43
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/
Postat av: Kawa

Hmmm alltså jag tycker hennes skor är fula och jag anser att det finns bra mycket snyggare saker man kan göra av hår än det där men i praktiskt syfte om man redan har långt hår why not? (ser ingen mening med att spara ut hår för att kunna ha något sånt though xD)

Men i övrigt så var väl resten av kläderna helt okej, mattan var inte så himla ful men inte snygg heller direkt och golvbrädorna såg ytterst instabila ut!

2010-01-27 @ 01:04:43

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0