Jag börjar bli frisk!

Hej, jag vill bara meddela att jag börjar bli frisk. Vem vet, jag kanske dyker upp på skolan imorgon. Jag är väl rätt pepp på att träffa klassen igen, men att ta itu med skolan... Prov som skulle ha gjorts och arbeten som skulle lämnats in. Jag kommer bli deprimerad *suck*

På tal om inget, kom och tänka på den här idag när jag fick en skrattattack när jag såg på TV. Jag låter tydligen såhär när jag skrattar... 01:01.


Och det är INGEN komplimang...

Jag har för övrigt laddat ner säsong ett av serien "Alias". Det är en serie från 2001 som jag följde från säsong ett till dess slut, säsong fem. Det är sjukt roligt! Jag blir sjukt nostalgisk då det var den första action-serien jag fick se som började kl 21:00, det var väldigt sent, med tanke på att jag var nio år. Vänta, var jag så liten?! Oh well, det är en av mina favoritserier iallafall, med en av mina favoritskådisar, Jennifer Garner. Nu vet ni det!


Hon har världens charmigaste röst!

Jag rundar av här och går ner och försöker äta något.

Baibai!


Kommentarer
Postat av: Aaron

HAHAHA, DU LÅTER SÅ

2010-01-12 @ 13:43:01

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0