Ketchup.

Kuuuul! Jag skulle äta mat idag, kl 22:00 på kvällen, ja. Stekt korv och potatis + bacon, mmm, det var gott. Oh well, till en sådan maträtt måste man ha ketchup. Det var en ny flaska med ketchup så jag måste ju öppna den. När jag tagit bort skyddsplastpappret eller vad man säger ska jag skaka på flaskan, och vad lyckas jag med? Jo, stängde inte locket ordentligt så jag fick ketchup överallt. Först och främst sprutade det ketchup i hela mitt ansikte, håret, mina kläder och köksgolvet + stolen jag satt på. Jag har alltid tyckt om ketchup, men just nu finner jag det verkligen... riktigt... motbjudande, av någon anledning.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHA

2010-01-26 @ 23:23:12
Postat av: Miyu

(Uh, det borde finnas gästböcker eller något så att man kan svara på kommentarerna på annat sätt en mail, eller det här haha!)



Uh, jag läser inte japanska just nu. Men jag har lärt mig lite själv hemma, och lärde mig mycket genom ett spel som jag hade på mitt DS (My Japanese Coach). Haha, det är oootroligt hur mycket man lär sig. Sen finns det ju sånt som "Google Translate" där jag brukar översätta det jag inte förstår!(Det mesta alltså, haha)

2010-01-28 @ 02:25:33
URL: http://lovelipop.se

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0