Lång, lång dag!

Idag gick jag hemifrån kl 07:10 och jag var hemma cirka kl 16:45. Det var som sagt en väldigt lång dag.. Men det var ändå en bra dag! Har umgåtts mycket med klasskompisar o.s.v. och det har varit skoj. Jag har även knäppt lite bilder, dock med mobilen, men ska nog ladda upp några stycken xD Hade då två prov idag, första och andra lektionen, foto och engelska. Det gick väl hyfsat, men det återstår två prov imorgon. Två stycken svårare prov...

Kjell (mediakunskap-lärare): Det är många som missat eller kuggat på provet, så det är ett stort antal elever från klassen som ska göra om det, men jag nämner inga namn. Hörde du det, Isa?

Knäpp-Kjell! xD



Träffade Ida och Josefin efter fotoprovet. Senare när jag och Josefin gått till cafeterian en kort stund möts jag av en hemsk syn... Gustav har något emot mina mobilsmycken, tror jag. xD Hur orkar du?!

Fyra killar som bara älskar att mobba mig! "Plutt, pipovitch, small person, fisen"...

Tror jag bara älskar hur jag ritar som en 7-åring ❤
Den sista bilden är mitt och Idas konstverk.

Det var allt för nu... enjoy!

Vi hörs senare :)




Kommentarer
Postat av: olle

"möts jag av en hemsk syn... Gustav" hahha lät roligt ^^ meee like cola! =D N whats up with the cheeks? jag tror du älskar att bli mobbad av oss =)

2010-01-19 @ 18:39:03
Postat av: IDA

Hahahah, älskar vårt konstverk! Kommer bli värt mycket kosing en vacker dag..



Och du, du glömde det supergrymma citatet från idag! höhö ;)

2010-01-19 @ 19:47:36
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: Kawa

Hahaahahah jävla kinesoffer! XD

Jag gillade mannen med pistol.

Drygt med 4 prov på 2 dagar.

D:



Lycka till imorgon Isabelle! :)



(Glömde skriva namn första gången så du kan radera den haha)

2010-01-19 @ 20:44:55

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0