Sitter i skolan...

...och har håltimme. Var på lite sämre humör tidigare på dagen för jag kunde inte slappna av en sekund för jag känner mig jätteful idag (sluta säga emot, ni har inte kollat efter!) och det förstör mitt vanligtvis glada och spralliga humör! Inte för att jag alltid går runt och känner mig skitsnygg, men ni fattar poängen, hoppas jag *suck* Dock har jag blivit på bättre humör igen! Får väl anta att det är på grund av mina kära klasskompisar och Lina. Träffade Lina för första gången på en vecka idag, det var efterlängtat!

Och jo just det, nu till anledningen att jag skriver egentligen... Vissa som skrivit till mig på förmiddagen på MSN, då jag gått till skolan med statuset "inte vid datorn", tror jag dissar dem när jag också loggar in i skolan senare. För att jag är inloggad hela tiden ju, och även när jag loggar ut från skolan, men det är ju för att jag är inloggad både hemma och på skolan, om ni fattar? Jag printade för er med lite färre hjärnceller:


Ser ni? :D

Inloggad på båda platserna, och loggar jag ut här så visas jag ändå som inloggad och man kan skriva, men det ser jag ju inte förrän jag kommer hem, för om jag loggar in här får jag inte de meddelanden som ni skrev till min dator. Jeez! Känns dumt att bara förklara men ni skäller ju på mig ;(

Oh well, ska snart ha svenska som också är min sista lektion.

Baibai!

Kommentarer
Postat av: Aaron

Erkänn du är en bitch bara och orkar inte svara :D

2010-01-26 @ 19:22:18
Postat av: Nathalie

Äh. Stäng AV datorn när du inte använder den istället! ><

Elen är SKITDYR nu. Vill du betala kanske?

2010-01-29 @ 02:40:50
URL: http://andresen.blogg.se/
Postat av: Isa

Men vafan, jag laddar väl ned ibland? :P Endast då jag har datorn på.

2010-01-29 @ 14:08:13

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0