Slut på helgen - Tillbaka till skolan

Hallå! Jag kom väl hem ifrån Olof för någon timme sedan. Igår var det film och spel-kväll med ett gäng grabbar och jag. Jag, Olof, Gustav, Lars, Christoffer, Emil och Niklas. Blev en hel del Tekken 6, första gången jag spelade det och det gick väl helt okej. Spöade alla förutom Olof... Delvis... jag fick väl ta emot en hel del däng, men jag ägde alla med Hwoarang ett par gånger! Score! Lyckad lördagkväll :)

Saknar dock Tekken 5. Det är fortfarande mitt favorit-Tekken


Hoho, älskar!

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Har en del skoljobb som jag inte orkar ta itu med nu... Blir väl till att spela, ta det lugnt, se på TV. Har inte allt för mycket att göra denna vecka, så det är cool beans.

Såhär såg jag ut igår.

Mitt fina halsband

Nu ska jag gå och göra nått vettigt. God kväll


Kommentarer
Postat av: sanna

Vilken fin blogg du har Isa! Vi syns imorgon! :D

2010-01-24 @ 20:16:35
URL: http://sannaklefbom.blogg.se/
Postat av: Niklas

Danke :)

Desamma ^^

2010-01-24 @ 20:25:41
Postat av: Aaaaron

Gud vad söt du är! Tönt

2010-01-24 @ 23:57:12
Postat av: Niklas

Tack! :)

2010-01-25 @ 00:18:03
Postat av: Christoffer

Dumma dig jag körde aldrig mot dig :(

och dumma xbox doser , skulle spöat dig på ps3 ! :@

2010-02-01 @ 19:27:23

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0