Super mario 64 ♥

Jag sitter här och äter After eight och lyssnar på musik ifrån spelet Super mario 64. Jag blir sjukt nostalgisk! Jag har inte spelat det på år och dar! Jag svär, en dag, när jag är väldigt rik (och om de finns kvar..) ska jag köpa alla konsoler och spel jag vill ha! Alla gamla godingar från förr och en massa nyare spel! En väldigt vacker dag and it shall be remembered.

Oh well, dagen har varit helt okej. Började med idrott följt av matte. Jag slutade 12:40, men eftersom jag skulle ha prov kl 15:00 så kom jag hem lite senare än så... Tog 16:25 bussen hem. Plus att jag och Linda råkade åka en hållplats för långt när vi var påväg hem, haha. Men det var ändå mys. Trevligt att prata med dig ♥

Det var meningen att jag skulle ha två prov idag men jag beslöt mig för att satsa på matten istället för båda. Så jag struntade i media-provet och pluggade till matten ett tag. Det gick väl helt okej på provet, dock är jag osäker på om jag blir godkänd. Oh well, at least I tried this time!



Bästa ever!

Jag ska iallafall gå och äta något nu. Vi hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: deas

Jag har aldrig åkt förbi hållplatsen som jag ska av vid FÖRRÄN IDAG >< så gjorde du det samma dag haha ^^



och mario <3 ja vill köpa alla oxå men pengar </3

2010-01-20 @ 21:41:44
URL: http://ryuuko.blogg.se/
Postat av: Linda

jag har ett nintendo 64 iaf :3 med mario & mario kart!



det var väldigt trevligt att prata med dig också, ofc! :* ♥

2010-01-20 @ 23:27:25
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Yazmina

Älskar mario kart :)

2010-01-25 @ 12:59:25
URL: http://yazmina.se

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0