Trevlig, trevlig kväll!

Idag vaknade jag och Juju efter kl 14:00, jag sov högst fyra timmar så ni märker väl att jag var uppe ett tag. Mamma sa till oss att vi ska åka in till stan och besöka min mormor på stormyra. Vilket vi gjorde, och det bästa är att min mormor har tre par sjukt söta kattungar. De är bara några veckor gamla och vet ni vad det bästa är? De ska bo hos oss hela februari! UNDERBART!



Sista bilden, hahaha! Skelar! Så söta! (Ursäktar för dåliga mobilbilder)

Oh well, när vi kom hem så fick jag ett mess från Lina som löd: "Ska vi umgås ikväll, måntro?" Och vi bestämde att vi skulle det. När vi lagt på var det dags för att basta. Det blev en mysig stund i bastun med mig, Lina och Juju. Vi var nakna! Helt nakna! Så ni vet!

Nu har vi tagit det lugnt ett tag och vi ska alldeles snart se på en film. Ville bara skriva ett inlägg först.

Hoppas alla har haft en lika mysig kväll som jag har!



Kommentarer
Postat av: Tove

Nej vilka söta ;______;

2010-01-17 @ 00:03:21
Postat av: olle

omg va gulliga.. kommer över i februari å snor en kattunge ja då så du vet ;)

2010-01-17 @ 04:14:49
Postat av: Anonym

Sluta censurera! xD

Söta var de :3



Själv var man först på stan och träffade kompisar och sedan bar det av hemåt för att kolla på gamla filmen "Bandits" med familjen följt av degande framför datorn... så ja hyfsat mysig kväll hade väl jag med haha! :D

2010-01-17 @ 11:01:07

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0