Tröttsam dag

Godkväll!
Började kl 08:05 idag och slutade kl 15:10, har värre dagar men det var en väldigt tröttsam dag. En lite längre samhällslektion + mediakunskaplektion var drygt. Mina två tråkigaste ämnen på raken, YES! Som tur var hade jag inte så mycket skoljobb för mig på mediakunskapen, hö-hö.

Nästa vecka har jag tre prov!
Tisdag: Foto
Onsdag: Mediakunskap
Fredag: Matte
Jag är inte pepp. Fick veta om fotoprovet idag också, det är ett prov om framkallning/kameran. Cirka 40 instuderingsfrågor, men det verkar inte så svårt. Media och matteprovet... inte pepp.

Jag somnade btw kl 20:30 igår, helt galet. Fick också ett samtal någon gång på kvällen, och vi pratade tydligen ett tag, men det har jag inget minne av... känns hemskt! Hur kan man glömma ett samtal?!

Oh well, har inte så mycket att skriva idag. Jobbig men trevlig dag.
Men blir nog en kväll framför datorn nu.

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0