UppCon:9 - 365 dagar. UppCon:10 + 84 dagar!

Jag och Kawa sitter på msn och pratar om UppCon som faktiskt idag var exakt ett år sedan. För exakt ett år sedan satt jag och Hyo nånstans, Kawa var säkert också med. Jag träffade så mycket trevligt folk! Det var första gången jag träffade Alex (Tewkii) också. Honom saknar jag. Dock saknar jag de flesta... Det var nog något av det roligaste jag nånsin gjort! Även om det var ett antal sämre händelser och det blev ganska känslosamt ibland.
Som att jag blev utkastad! Vad hade jag gjort utan Hyo och Kawa då? Thank god säger jag ♥



Det är Hyos bilder från hans kamera, hope you don't mind! Har därför inte bilder på alla jag träffade, men ni vet vilka ni är, and I miss you guys! Usch, hur jag såg ut för ett år sedan...

Därför är jag sjukt pepp på UppCon:10! Jag längtar jättemycket! Det tråkigaste är att några av dem som gjorde UppCon så bra förra året ska inte dit... men jag hoppas det blir lika bra i år. Eller att de ångrar sig och faktiskt drar dig! Vi får se om Lina och Jonas, eller om ens någon följer med... Annars får jag klara mig på egen hand, ska inte deppa ihop över det, även om det kanske vore roligt att åka dit i sällskap med någon för en gångs skull. Dock är det nog lite spännande också... men jag blev faktiskt själv ett fåtal gånger förra gången. Stod nånstans och såg nog ganska rädd och förvirrad ut, haha. Men det var inte hela världen. Oh well... jag längtar iallafall. Jag tycker det är värt 500:-! Okej att mina föräldrar betalar denna gång, haha, men ändå. Resan dit kostar ju och så, plus mat och fickpengar.

UppCon:10 - 84 dagar kvar!
För er som inte vet vad UppCon är: http://10.uppcon.se (Öppnas i nytt fönster)

Jag ska ta något att äta nu. God kväll ♥



Kommentarer
Postat av: Aaron

Jag var där ;P Men du kände inte mig då!

2010-01-14 @ 21:47:26
Postat av: Sean

Jag funderar faktiskt på att gå på UppCon... bara sådär själv och inte veta vem någon är alls XD

2010-01-14 @ 21:51:03
Postat av: Anonym

finns bara en riktig alex.

och ska jonas dit? party, jag chillar med

2010-01-14 @ 22:37:14
Postat av: Linda

fan, jag har varit på de senaste två och det känns värdelöst att inte gå i år också.. så nu ändrar jag mig och går ut officiellt - jag åker fan i år igeeeen!

2010-01-14 @ 22:42:43
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Kawa

haha nostalgi, verkligen! :D

Ibland var det lite tråkigt och det hände lite mindre bra saker osv men det var ändå i helhet verkligen värt och roligt. Och vadå usch? Du såg ju bra ut!

Som jag sa förut så vill jag gå och kommer förhoppningsvis göra det också så ensam blir du nog inte! :>

hahahah btw, replay på tågstationen önskas...men att jag tar igen det jag missade denna gång! :D

Dessutom ska vi käka på dp tycker jag!

2010-01-14 @ 23:07:28

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0