S3x + Vilodagen + New moon

Hej!
Idag åkte Juju hem, väldigt tråkigt... Men helgen har varit jätterolig med dig, sötnos! ♥ Igår kom ju Lina som sagt och Juju somnade tidigare än oss, jag och Lina kollade på filmen Trick 'r treat som vi båda tidigare sett, helt vrickad film haha, men med storbystade tjejer. Den är lite komisk men ganska skrämmande ibland. Efter det satt vi vid datorn ett tag och kollade runt lite, sedan skulle vi lägga oss för att sova, cirka kl 05:00.

...Trodde vi, men vi var vaken ett par timmar till, vi låg och pratade sex. Om allt möjligt i den kategorin... forna sexupplevelser, fantasier, drömmar, fetischer... Detaljer vill ni inte ha, haha, men det var trevligt! Sånt måste man bara göra ibland, med sin bästa vän, right? Vi somnade kanske vid kl 07:00.


Hittade en lite äldre bild på oss, hoho ♥

Sedan vaknade jag vid kl 13:00 och Lina hade tydligen varit vaken i flera timmar och suttit vid min dator och spelat spel xD Oh well, sedan åkte Juju hem som sagt, och Lina var helt hyper och sprang omkring. I could almost not handle it, jag var såå seg. Sen bestämde vi oss för att kolla på New moon som jag laddade ner kvällen innan, väldigt dålig kvalité dock, men ingen av oss var särskilt förväntansfulla då ingen är något större fan av Twilight. Vad kan jag säga? Filmen var inte bra, men inte lika värdelös som jag trodde den skulle vara. Edward är inte särskilt snygg men inte Jacob heller. Den hade ett par bra scener, men i helheten stör jag mig på den. Och Bella, hon är hemsk.




Kommentarer
Postat av: Aaron

Twilight sucks!

2010-01-17 @ 17:29:43
Postat av: Juju

jag sov som en gris. jag trodde jag somnade på en sekund.

Det var sååå kul att basta med er :D

Måste göra det igen :D

2010-01-17 @ 22:19:21

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0