Wolf!

God kväll. Det har varit en seg men helt okej kväll. Har varit lite nedstämd dock, lite sådär vinterdepp ni vet. Men det går över, det gör det alltid! Hur har dagen sett ut? Jag sov jättedåligt igårnatt, så jag orkade inte åka in tidigare imorse som jag hade tänkt, för att plugga, däremot tog jag en ännu senare buss och missade halva matten. Hade lite serious talk med min mattelärare eftersom jag ligger på IG. Slutade kl 15:30 och gick runt på stan ett tag med Kristina och Sara. Sen bar det av hem, och jag var så sömnig! Jag och Juju hade bestämt att vi skulle basta när jag kom hem från skolan, men jag var tvungen att sova ett tag... en timme högst, var det tänkt, jag sov i tre timmar. Så jag blir nog uppe ett tag inatt!

Kvällen spenderades med min mamma, vi började med att kolla på Shawshank Redemption som gick på TV, en av mina absoluta favoritfilmer! Den var lika bra som vanligt och jag blir alltid lika nöjd i slutet.

I'm a Morgon Free-man

Efter filmen gick jag upp och tänkte ta det lugnt framför datorn ett tag, spela lite. Så ropar mamma att det går en till bra film på TV, och såklart lyckas hon övertala mig att se på den. Det krävdes "Jack Nicholson" och "Varulv", sen var jag på. Wolf hette filmen, och den är klockren! Hade sett en bit av den innan, men inte hela. Den var awesome xD

Michelle Pfeiffer är sjukt snygg i den filmen på tal om inget!


Nu ska jag och Juju snart se på skräckfilm.... båda är jättepigga av nån anledning, haha! Ska bli myyys! ♥ Först ska jag spela lite dock. Hoppas alla haft en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: olle

morgan freeman e grym å nyckeln till frihet e en sinnes sjukt bra film! :D (e den filmen bilden e ifrån ^^)

2010-01-16 @ 02:19:40
Postat av: Isa

Men Olle... Shawshank Redemption = Nyckeln till frihet xD



Underbar film!

2010-01-16 @ 02:37:13
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/
Postat av: olle

ok thats why i don't like when they dub films name.. haha lagom fail från min sida ^^

2010-01-16 @ 05:53:50
Postat av: Kawa

Inte sett wolf men shawshank redemption är skitbra! :D

2010-01-17 @ 10:56:15

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0