Ännu en dag avklarad.

Idag gick tiden segare än någonsin på jobbet, tyckte både jag och Sofie. Men det var ändå helt okej, skitungen från igår var inte där idag. Däremot blev vi båda grymt irriterade sista timmen, när vi satt och spelade memory med två barn. Filip, pojken som var "hård som en sten", visste exakt vad han skulle göra och säga för att vi skulle bubbla av ilska.

Jaja, vi slutade klockan två som vanligt och gick vi sedan till Fyrklövern där Sofie bjöd mig på mjukglass, glömde tacka IRL tror jag, så tack sötnos, det var behövligt som sagt, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin design:)

2010-07-28 @ 18:41:50
Postat av: Anonym

Mums!

2010-07-28 @ 19:18:56
Postat av: SofieElisabetAsp

Tihi, nemas problemas !:D

2010-07-31 @ 21:57:01
URL: http://nattstad.se/neversoclever

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0