Det är barn som hatar mig, jag hatar bara tillbaka.

Var en tjej på jobbet idag som heter Alva som till slut gick över gränsen och jag mådde nästan illa för jag var så irriterad på ungen. Blev till och med irriterad igen när jag pratade om det med Marcus. Jag gillar verkligen inte barn...

Btw: Dagens roligaste, läs här!

Oh well, jag är jättejättetrött just nu. Sov över en halvtimme imorse, men det gick bra ändå. Har jättestor lust att sova nu, gick faktiskt hem från jobbet, och det är minst tre kilometer! (Oj oj...) Det tog 35 minuter. Men jag ska väl ändå träna ikväll *Suck*

Här är en bild från igår.

Min näsa är inte SÅ stor som den ser ut på bild, helt ärligt. Vet inte varför den ser så stor ut jämt.

Ps: Jag klagar inte, jag bara påpekar!

Kommentarer
Postat av: SofieElisabetAsp

sweetnos :D

2010-07-27 @ 16:44:15
URL: http://nattstad.se/neversoclever
Postat av: Linda~

Det är kameralinsens fel~ fast du är jättesöt ändå ^-^

2010-08-05 @ 05:15:52

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0