First day at work - På en förskola

Ja, idag började jag och Sofie jobba på Brunnsnäs Förskola. Det gick väl helt okej för oss båda, men jag hade aldrig klarat det utan henne, haha! Och det gick bra för att vara jag - Jag minst sagt ogillar barn, väldigt mycket.

En väldigt gammal bild på mig och Sofie, haha, vänner genom tiderna.

Men men. Jag får helt enkelt stå ut dessa tre veckor, det är ju pengar! Om jag kommer gilla barn mer efteråt är dock tveksamt...

För övrigt kom Bea hit ett tag igårnatt, vi planerade en klassfest och pratade, samt kollade på gamla bilder. Det var trevligt att ses igen eftersom vi inte setts på hela sommaren.

Kom precis hem från Ankarmon i alla fall, fotat med syster och Eimi.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good job!

2010-07-26 @ 19:01:31

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0