Helt slut.

Ska duscha nu efter 50 minutercrosstrainern... Man blir inte fräsch alltså! Hade inte klarat det utan motivationen jag fick innan dock, var riktigt svårt den här gången... Kände att jag inte orkade mer efter en halvtimme, körde ändå på i 20 minuter till! Har också tackat nej till pizza idag. Who's a good girl?

Jag har snart packat klart, förutom de sista kläderna som hänger på tork. Längtar så himla mycket efter min älskling nu! Har ett kvar saker att göra och förbereda, vill vara så fin som möjligt på måndag, haha.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: M

Your a good girl!

Jag sa juh att när tröttheten slår in är det bara halva biten på det du håller på med, du klarar mer än du anar, gäller inte bara crosstrainern, be a winner!



Den här veckan har varit på tok för lång nu, kommer kasta upp dig över min axel och kuta hem på måndag. teehee :'D

2010-07-10 @ 22:33:56

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0