Hemma i Iggesund

Ja, då var man hemma igen. Känns både ganska skönt, men ändå inte. Skönt att komma hem och träffa min familj och lägga mig i min egen säng, men det är ändå supertomt. Men jag ska inte klaga, jag åker tillbaka om en vecka! För övrigt, I had the greatest time

Superbilden!

Nu medans jag är hemma hoppas jag att jag kan umgås så mycket som möjligt med mina vänner, om ni insisterar, för sen åker jag bort i 10 dagar igen. Jag har inga pengar på mobilen dock, men svarar alltid när mobilen ringer! Ska också desperat försöka få lite färg nu, känns som att sommaren snart är slut ju! Ska också ta mitt första dopp för i år, vem vill vara med? Haha! Samt köpa en bikini och färga håret. Och träna crosstrainer! Jag har ju lite planer ändå... Skönt.


I miss you sweetie!

Kommentarer
Postat av: M

Jag kan alltid bleka utväxten på dig!

Saknar dig massor, already! <3

2010-07-06 @ 01:07:43
Postat av: Angie

Naw, ni är så söta.

2010-07-06 @ 22:07:11
URL: http://peach.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0