I vintras: "Jag ska ALDRIG klaga på att det är för varmt i sommar"

...Jag tar tillbaka det, det är någonting fel på mig. Hettan gör mig illamående, yr i huvudet och jag får ont i magen. Väldigt känslig för lukter också. Har ont i huvudet nu också. Såhär skulle det ju inte vara alls... Och jag vill åka utomlands. *Suck* Jag har aldrig varit utomlands, om man inte räknar med Norge, där har jag varit en gång, för tio år sedan ungefär. Jag minns ingenting.

Hur skulle jag klara av ett sådant här klimat 24/7? Ioförsig kan man gå jättelätklädd och det finns ju AC på hotell och sånt, plus att man kan äta mycket glass och dricka mycket. (Läsk!) Då skulle det nog gå vägen, jag är sjukt sugen på att lämna landet anytime soon, även om bara för ett tag, testa på liksom. Det enda jag oroar mig för är hajar...

Do want!
I vinter kanske? Hmm...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Drick mycket vatten, kvinna! För övrigt låter det precis som om du är gravid :>

2010-07-04 @ 00:20:11
URL: http://andresen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, bara för att det är varmt och vattnet är blått betyder det inte att du behöver oroa dig för sharks XD

2010-07-04 @ 00:29:08

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0