Nu har jag tappat lusten att göra någonting

Dagen har varit helt okej, men solen har legat bakom moln hela dagen, men trots att jag inte kunde sola som jag planerat så höll jag humöret uppe. Det första jag gjorde idag var att träna crosstrainer, innan frukosten, så efter det mådde jag väldigt illa, och det håller ännu i sig. Men jag vill fortfarande hålla humöret uppe, så jag gjorde de saker jag tänkt göra. Började packa, tvätta, småstäda lite tills jag upptäcker till min förskräckelse - Min kvittosamling är borta. Påsen som alltid hänger på garderobsdörren var borta. Nu visar det sig att när mamma rensade mitt rum medans jag var borta (det behövdes av en anledning) måste ha kastat bort dem. Jag har samlat i år...

Jag förstår att det låter jättefånigt men för mig är det samma sak som om man skulle bli av med sin samling av skor.. Jag som tänkte utöka kollektionen med en massa nya kvitton från min resa, men jag tappade lusten med det helt också. Det här är lika illa som om jag NÄSTAN varvat Zelda, så försvinner allt och jag måste göra om det.

*Sadface*

Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha... awww stackaren

2010-07-10 @ 18:12:00
Postat av: M

Fyfan för det där!

2010-07-10 @ 22:24:50

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0