Reunion!

Igår träffade jag Lina för första gången på länge. Vi åkte in till stan och åt glass, satt och pratade om allt möjligt, sen åkte vi hem till mig. Det dröjde inte lång tid innan vi gick till stranden för att sola och bada. Tog mitt första dopp igår! Plus att vi tog ett nattdopp sen, klockan tolv på natten, helt nakna. Det kändes busigt! Och brought back old memories, haha. Jag är glad att vi löst allting, du är trots allt min absolut bästa vän.

Här kommer lite bilder från stranden igår.




Bjuder på denna, trots att mina lår ser gigantic ut *asgarv*




Sista bilden: Det är solen som lyser på mig så det ser ut som små minisolar runtom mina ben! Jätterandom!
Sammanfattning: Det var en jättebra dag och väldigt behövlig. Hon åkte hem för nån timme sedan.
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig, Lina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gått ner i vikt?

2010-07-08 @ 13:31:57
Postat av: Jessika

Finns det någon som är mycket sötare än dig eller?







saknar dig btw! <3

2010-07-08 @ 15:30:05
URL: http://boysdontshinesobright.blogspot.com
Postat av: M

Bilderna var bäst, sista är assnygg, hoppas du tog fler :D

2010-07-08 @ 15:43:27
Postat av: Alexandra

Fan vad fina bilder, och vad fina ni är tsm!

2010-07-08 @ 17:40:32
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Eimi

Sista bilden var ju asläcker! :D

2010-07-08 @ 23:02:08
URL: http://photoandtext.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig babe <3

2010-07-12 @ 02:48:43

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0