Solat hela morgonen, nu - Packa!

Eftersom jag knappt varit i solen på flera år är det väldigt svårt för mig att bli brun, så trots att jag solat hur mycket som helst den här veckan är det knappt någon skillnad. Tråkigt, men jag får skylla mig själv, haha.

Ska snart packa klart det sista, och efter det kommer jag antagligen känna mig jättepepp och vilja fördriva tiden. Nu är det jättenära tills jag får träffa min älskling igen! Men hur ska jag fördriva tiden? Jag kan träna, det ska jag göra... Se på film kanske? Spela något? Sola lite till kanske, men solen försvinner bakom moln mest hela tiden.

Här är en bild på mig, laddar upp den för att det inte ska se så tomt ut.

Nu ska jag packa!

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anoannyym

Söt är du :D

2010-07-11 @ 21:21:00

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0