Tankspridda tjejen.

Igår var jag mer tankspridd än vanligt. Ibland hatar jag verkligen att jag alltid tänker för mycket, dock har jag inte listat ut än, om det är bra eller dåligt? Om man blir nerstämd så är det självklart något dåligt så igår var det väl inte så jättebra. Jag har så mycket att tänka på bara, och till slut tar det bara stopp och jag tänkar "Jag orkar inte.", och det är då jag deppar ihop.

Gymnasiet, studier, vänner, familj, pengar, självförtroende, ärr, pojkvän, stil, förflutet, framtiden, minnen, misstag, bortgångna personer, mig själv, hur jag lever mitt liv... När man räknar upp saker så känns det faktiskt mycker mindre än vad det egentligen är, eftersom vem kan ana vad jag menar när jag skriver t.ex. "vänner"? Jag börjar lessna på att vara den tankspridda tjejen bara. Hittills har det bara förstört för mig, på många sätt. Men vad gör man när det aldrig vill tystna i huvudet?

Jag är oroad.

Kommentarer
Postat av: Angie

Åh. Jag känner igen mig, jag tänker också för mycket. Finns nog inget att göra åt det. v_v

2010-07-19 @ 16:22:58
URL: http://peach.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0