Tråkigt väder, tråkig dag

"Inatt" somnade jag runt halv sju, eller var det senare? Oh well, Marcus skulle till jobbet runt klockan sju så vi var vakna hela natten så han inteskulle sova över. Jag däckade i alla fall och minns knappt att vi sa hejdå, vilket är sorgligt, eftersom jag åker hem om två timmar. Han jobbar i typ 8-9 timmar till, så jag far ensam till stationen for the first time. I miss my dear so much already ♥

Håller på att lägga in musik på hans Nintendo DS nu som jag ska ha med mig. Är väldigt hungrig, men eftersom jag ska åka tåg kan jag inte äta någonting alls, då blir jag åksjuk och mår jätteilla hela dagen och det orkar jag inte, så det kommer bli en kämpig resa.

Hoppas spaghetti och köttfärssås väntar på mig när jag kommer hem.


Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0