Alldeles för tidigt för mig egentligen...

Vaknade när Marcus skulle upp och jobba, sen bestämde jag mig för att, när han gått, diska och städa hans rum litegrann. Tror jag stökat ner mest faktiskt... Har bara diskat hittills, men ska städa när jag orkar. Han kommer hem om typ fem timmar ändå, så jag har tid på mig.

Igår var vi på stan och jag köpte mina efterlängtade lejopardmönstrade strumpbyxor. Vi letade även efter skor, men hade ingen tur med det. Är man kräsen så är man!

Just nu är det en person online på min MSN-lista.

Just det! Här är maten vi åt igår!
Kyckling och ris


Försökte få till ett snyggt, proffesionellt foto och la maten jättefint, hällde till och med dit lite soja som skulle se snyggt ut, fast jag avskyr soja. Allt för bloggen... Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Soja </3

2010-06-25 @ 12:27:33
Postat av: mamma

Vad fint på tallriken!

Kanske du blir som mamma till slut!

2010-06-25 @ 13:08:02
Postat av: nadia

känner igen mig hahah :)

2010-06-25 @ 15:30:42
URL: http://nadiadahlin.devote.se

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0