Besökte Stockholm idag

...För att träffa Marcus vän Adrian, eller ja, det var väl mest för att dem skulle ses eftersom han åker till Japan imorgon, men jag följde med och det var jättetrevligt. Jag fotade en hel del, men kommer behålla det mesta för mig själv, eller mer för oss, kanske man säger. Men några bilder kommer upp!




Marcus och Adrian, väldigt trevlig individ som jag önskar en trevlig resa.


Me and my love!

Första bilderna var på tåget in till Stockholm, ybergullig. Hoppas han inte har nått emot att jag tvunget kände att jag måste visa upp dem i min kära blogg! På andra bilden gör dem reklam för jordgubbar och oboy (My request) och sista bilden är på vägen hem, slitna men glada? Och kära. Jättemysig dag idag!

Väntar på Marcus nu som är och handlar mat åt oss. Klockan 00:33 på natten. Awesome!

Kommentarer
Postat av: jossa

Ni är så söta :') hoppas du har det superbra i sthlm <3

2010-06-20 @ 12:37:37
URL: http://nattstad.se/jossa
Postat av: Jesper

Sen middag, eller var ni bara hungriga?

2010-06-21 @ 00:08:45
URL: http://jesper-yo.blogspot.com

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0