Efter ett litet uppehåll...

Så ville jag bara uppdatera litegrann! Och plus att jag ska försöka, lovar, att blogga mer, trodde ingen skulle märka men det är några som klagat på att bloggen tystnat. Konstigt kanske, men det gör mig glad!

Jag har haft mycket att göra sedan den 28:e maj Marcus kom hit. Vi har haft jätteroligt, mysigt och haft saker att göra nästan hela tiden, (inklusive mys!), just därför har jag mycket att blogga om. Men jag tror jag gör många inlägg om olika dagar, istället för att göra ett stort inlägg om allting, det kan bli rörigt.

Jag har nu två skoldagar kvar av årskurs ett i gymnasiet, sedan på torsdag är det mediadag och på fredag - Sommarlov. Overkligt. Samma dag åker jag och Marcus ner till honom i Södertälje, där stannar jag nog ett bra tag, hopefully.

Just nu sitter vi båda med ansiktsmask, ser ut som lila monster båda två, väldigt charmigt måste jag säga! Vi ska hjälpas åt med min rapport till naturkunskapen nu. Har jag världens gulligaste pojkvän eller vad?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad dricker ni? :O

2010-06-07 @ 21:05:46
Postat av: Jesper

Kul! Hoppas att ni ha det roligt i Sthlm!

2010-06-09 @ 21:42:36
URL: http://jesper-yo.blogspot.com/
Postat av: Sara

Söt bild :)

2010-06-11 @ 15:16:07
Postat av: Madde^^

Jag tycker ni passar JÄTTE BRA ihop!!!! As Gulligt!

2010-06-20 @ 13:55:25
URL: http://rinigirl.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0