Glass och trevligt sällskap!

Idag började jag och Marcus dagen med att äta frukost på balkongen, sedan från ingenstans kom hans vän Peshen och plingade på. Jag skämdes litegrann eftersom jag fortfarande kände mig jättenyvaken och yrig. Men det blev trevligt, de satt vid datorn och kollade runt medans jag fixade mig. Sedan skulle vi gå och köpa glass. Mjukglass blev det, sedan åkte vi till Ö&B, efter lite stek och prat i solen. Först åkte vi helt fel, åkte till ett övergivet Ö&B som blivit en loppmarknad, men vi hittade till det riktiga sen. Riktigt trevligt har vi haft! Och jag hade med kameran, så här kommer "lite" bilder.


Marcus och Peshen.


Min glass
.


Peshen.


Södertälje.


Södertälje.


Marcus ben, check out the socks!


Jag och Peshens bil (Ingen vet..)


Jag och Peshens bil, plus Peshen i bakgrunden!


Kärlek!


Jag, väldigt glad.


Marcus och Ö&B! *We found it*


Peshen och Marcus.


Min sötnos! *Puss*

Nu ska jag gå och sätta mig hos Marcus i soffan och se på film. Vill aldrig åka hem, trivs så bra här. Ha en fortsatt trevlig kväll, ni som läser!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: M

Awesome.

2010-06-17 @ 22:49:02

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0