Grillning mitt i natten = Bra idé

Igår jobbade Marcus från klockan 17-22, efter det kom han hem med Izza och Fredrik för vi hade planerat grillning på Marcus balkong, och så blev det. Det var jättemysigt, trots att det började regna lite smått. Vi satt alltså på Marcus balkong klockan 00-01 på natten och åt. Vi såg också fyrverkerier en bit bort till och med, sedan efteråt satt vi i Marcus rum allihopa och pratade om allt och inget.
När dem gått hem runt.. klockan 2-3 eller säkert mer så låg jag och Marcus uppe till klockan 7 och fortsatte prata, om allt möjligt. Det kändes skönt att lätta på hjärtat.

Trevlig kväll med trevligaste personerna.


Och ja, är det inte Isa som bjuder på sig själv på sista bilderna, det värsta jag vet är när folk fotar mig! För övrigt märkte jag precis att jag inte fotade Marcus nånting? Inga pussbilder på oss heller... Oh well, next time. Blev några bilder på Fredrik och Izza i alla fall, haha, det ligger en historia bakom bilderna!

Kommentarer
Postat av: Izza

jättefin <3

skitkul hade vi verkligen!<3

2010-06-14 @ 01:02:53
Postat av: DET

Det är framme där ser jag ;D

2010-06-14 @ 01:06:14

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0