Kort dag + Hemresa bokad.

Idag klev vi upp runt klockan 16:00. Helt galet, inte sovit så länge på minst... ett-två år?! Oh well, har vaknat flera gånger innan också, men somnat om och legat kvar liksom.

Därför har vi inte hunnit gjort så mycket idag, vi har ätit frukost och suttit på balkongen lite. Knäppte jättesöta bilder på Marcus, men de får jag inte visa. *Cries*


Nu har Marcus åkt iväg till gymmet med Josef så jag ska passa på att spela Zelda nu! Ville bara uppdatera lite fort. Har btw köpt biljetter hem och tillbaka idag. Det förtjänar stor text!

Jag kommer hem den 5:e och åker tillbaka den 12:e.
Det förtjänade stor text. Nu ska jag spela, see you later!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0