Liten update.

Idag lagade jag och Marcus mat, currykyckling med pasta, det blev supergott! Riktigt stolt blev jag, även om Marcus gjorde det mesta. Jag är fortfarande lite i matkoma, trots att vi kollat på två avsnitt av Glee. Kanske var de där två glassarna jag åt... Jag vet inte, har ont i magen i alla fall!

Igårkväll gick vi till Marcus vän Josef och såg på film, "The grave of the fireflies", den var jättemysig men sorglig, jag fick tårar i ögonen i slutet. Men den var värd att se! Vi ska snart gå till honom igen och se på film ikväll också, även om jag är hur seg som helst och vill helst stanna hemma och mysa, men eftersom Josef är trevlig så är jag på ändå.

Imorgon ska jag och Marcus gå in till stan och förhoppningsvis hitta ett par skor jag kan köpa när jag får pengar. Väldigt behövligt!

För övrigt så börjar jag sakna min familj litegrann. Särskilt mamma, jag tänker på dig, kom ihåg det.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag längtar efter dig också min kära.

Oroa dig inte för den eventuella sjukdomen, jag har inte fått diagnos än.

Massor av undersökningar återstår men jag misstänker att det kan va som doktorn tror. Den dagen den sorgen, din morsa e stark som en oxe och klarar det mesta, det vet du.

Puss o Kram

2010-06-23 @ 19:01:34

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0