Rastlös och ensam!

Sitter hemma hos Marcus all by myself, hans mor kanske fortfarande är hemma, men jag vågar inte riktigt gå och prata med henne randomly än, haha. Så jag sitter inne på hans rum vid datorn, fick igång internet nyligen efter att det varit dött i två timmar. Han har jobbat sedan klockan 15, och ska jobba enda tills klockan 22... Lustigt nog så saknar jag honom jättemycket, trots att han bara varit borta i fyra timmar! (Vadå bara?)

Jag vill gå ut på promenad, men vågar inte gå ut helt själv, haha! Farliga Södertälje. Så jag blir kvar här inne, sittandes vid datorn och bloggar, samtidigt som jag lyssnar på Vanity. Som ni (om ni redan gjort det, gör det igen? :D) gärna kan kolla in right below this text! (Klicka på bilden eller texten)

Click me!

Kommentarer
Postat av: Jesper

hehe, sthlm är en farlig plats!

2010-06-17 @ 16:35:37
URL: http://jesper-yo.blogspot.com

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0