Island in the sun~

Just nu skulle jag och Marcus egentligen vara i stan och kolla på studenttåget, men vi skippade det på grund av att jag kände mig stressad redan nu, även om vi inte åker förrän klockan 15:40.

Igår när jag kom hem från mediadagen, som för övrigt var superskoj, så följde vi med Jimmy, Hannah och Nathalie till stranden. Första doppet för året, kanske? Nej, det var alldeles för kallt för mig... Men Jimmy och Hannah badade! Modigt! Det var mysigt att ligga på en filt i sanden i solen och höra när Marcus spelar gitarr. I love it!



Finns söta bilder på mig och Marcus i hans mobil, men orkar inte lägga in dem på datorn nu, kommer säkert ladda upp någon sen. Ska gå och lägga mig hos Marcus som spelar Nintendo DS i min säng nu, känns som om han är miles away även om det bara är tre meter! Vi hörs senare, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt...

2010-06-11 @ 15:15:52

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0